Eram pe bancheta din spate a daciei lu’ tata şi mergeam spre grădiniţă. Mă uitam prin lunetă la un soare şters de iarnă şi mă întrebam ce caut eu aici, care e scopul meu?

 

Blogul acesta s-a născut din dispreţul meu pentru ipocrizie şi ignoranţă.

Actualul sistem prinvind drogurile este fundamental greşit. Nu pretind a poseda soluţia ideală (există?), dar intuiesc câteva direcţii demne de a fi luate în considerare:

1)       Legalizarea canabisului. Voi reveni pe această temă, promit

2)       Tratarea consumului de droguri dintr-un punct de vedere medical şi nu criminal

3)       Castrarea politicienilor ce au permis “spice-shopurile” să funcţioneze mai bine de trei ani

 

Pentru unii oameni nevoia de a-şi altera şi eleva conştiinţa este una primară. Acest lucru se poate realiza prin diverse metode, precum meditaţia, visul, rugăciunea şi…anumite droguri.

Cea din urmă cale este cea mai facilă, iar rezultatele sunt imediate. Este un fel de scurtătură, dar vine cu un risc. Te poţi pierde pe drum, în nişte locuri foarte întunecate, uitând unde trebuie să ajungi.

De ajuns însă, cu toţii vom ajunge acolo şi vom afla că drumul a fost mai important decât destinaţia.

 

Important este să te întrebi mereu de ce, care este scopul? Dacă şi tu îţi pui întrebarea asta, bine ai sosit în alteritate…