Salut, îmi plac drogurile. Am luat multe droguri. Probabil că o să mai iau. Dacă s-au meritat neuronii prăjiţi şi lacrimile mamei, nu ştiu. Aş zice că nu.

Îmi plac drogurile atât de mult încât aş afirma că sunt pasiunea mea, deşi mi-a zis cineva cândva că nu ar fi aşa. Există totuşi lucruri care îmi plac mai mult decât drogurile. Unul dintre ele ar fi muzica. Iubesc muzica, de la clasică la electronică, de la reggae la manele. Un alt lucru ar fi natura. Iubesc să merg pe munte şi să stau pe plajă. Există ceva însă care e mai presus decât toate astea. Ştii şi tu despre ce vorbesc, nu?

Pot să scriu o bibliotecă şi tot nu o să pot articula ceea ce vreau să exprim. Dante a zis că mişcă soarele şi celelalte stele. Tind să-i dau dreptate…

Iubesc drogurile, iubesc muzica, iubesc natura dar mai mult decât atât iubesc să iubesc.