A trecut aproape un an de când am început blogul acesta, şi o spun cu regret că nu m-am ţinut de el. Credeam că am ceva de spus legat de substanţe şi societate, poate şi un pic de spriritualitate şi de alegeri în general, dar nu prea am făcut-o. Vina îmi aparţine în totalitate. Am tentinţa să încep proiecte şi să le tot amân până când uit de ele sau e prea târziu.

Aş vrea să continui acest blog pentru că încă consider că am nişte lucruri de zis pe care ar fi bine să le înşir undeva. Sper doar să pot să mă exprim clar şi să pot să răspund pentru ceea ce scriu. Sincer nu vreau să influenţez pe nimeni în mod negativ, deşi dat fiind subiectul abordat, există acest risc. Respectă-te şi iubeşte-te, atât pe tine cât şi pe cei din jur. Eu am învăţat lecţia asta destul de greu.

Revin.

A, şi la mulţi ani. Şi tot ce mai e nevoie.